Bad day.

Herregud vilken dag, började att jag fick ringa och skälla på psykiatrin..
Ringde förra veckan och förnyade mitt recept på Imovane och det kom aldrig något så jag ringde idag och frågade vart det hade tagit vägen. Då visade sig det att en läkare hade tänkt förnya det, men eftersom läkaren som skrev ut recepet förra gången hade gjort fel så hade det blivit fel datum och därför trodde läkaren att jag kunde hämta en gång till på receptet. Men ja, tycker synd om denna stackars karl som fick ta mitt dåliga humör.. Men äntligen får jag sova riktigt, utan att vaknade som en zombie på morgonen..
Därefter skulle jag dammsuga köket och drar ut köksbordet och ena benet spricker 15-20 cm.. Så nu måste jag ringa Ikea imorgon och bordet köpte jag i december.. Så är lagomt bitter över det.. Och jag har inte hunnit plugga först nu på kvällen och då blev jag sur över att pappa är utomlands och syrran är sämst på svara i mobilen.. Haha. ;)
 
Sånna här skit dagar så saknar jag Kalymnos.. Stranden, maten och spendera tid med Emelie.<3