sjätte augusti tjugohundrasex

Här händer det inte mycket, trots att jag oftast saknar att skriva här och har skrivit många halva inlägg publicerar jag inga.. Men idag tänkte jag faktiskt publicera detta! :)

Har äntligen kommit igång med träningen, har nu tränat regelbundet i över en månad nu.. Dessutom har jag ätit regelbundet med, vilket jag inte gjort tidigare. Så det händer saker hela tiden med min kropp.. Jag är så otroligt imponerad av min kropp som orkat med all misshandel jag har utsatt den för.. Flera år med svält, hetsätning och överätning.. Jag är bara så stolt att jag inte tänker utsätta mig själv för konstant ångest jämt, inför vikt och mat. Det är okej att väga nästan 62 kg och ändå må bra, ändå känna mig nöjd..
Efter närmare 6 år med ångest och ätstörning, tänker jag nog nu alltid släppa det. För jag duger precis som jag är, oavsett vilken vikt jag än må ha..


10 dagar mellan bilderna och jag har gått upp 1 kg..

Nästan precis en månad mellan dom här två bilderna..