Måndag

Ligger i sängen och försöker vila min onda rygg och benen.. Började idag på jobbet, fick en brännande känsla i vaderna och ont i ländryggen.. Nu domnar mina tår bort lite tittsomtätt och det pulserar och bränner i hela benen.. Ryggen har en liten mer molnade värk.. Tur att jag är ledig i två dagar, men hoppas att det har gått över till i morgon!

Igår kväll fick jag något infall och klickade hem en ny kamera.. En Sony A5000. Jag har alltid tyckt att min Canon är för stor så jag ville ha en liten men ändå som funkar som Canon.. Så fick bli en lite billigare för jag har ju ändå den stora.. Men vad jag läst av den så verkar dom som köpt den nöjda, så jag hoppas att det kommer inom några dagar! Fördelen med denna är att den både är utrustad med Wifi och NFC, så jag kan skicka bilderna direkt till mobilen! Plus kan man vrida skärmen så man ser sig själv när man tar Selfie.. haha! ;)

Jag älskar verkligen köpa nya saker.. Haha. Speciellt elektronikprylar, det är så spännande att leka med dom.. Sedan att jag blir som ett barn på julafton gör inte saken sämre.. Men precis vad jag behövde just nu, en sak att längta efter.. Jag behöver sådant för att överleva den mörka tiden på året..

Lite lånade bilder på kameran, den är så galet snygg i vit!