When you tell the world that you're min.

Tänt ljus vid sängen och lyssnar på lugn och skön musik och försöke varva ner efter en jävligt tung dag, samtidigt som jag älskar mitt jobb så blir det tungt ibland.. Det sliter mer än vad man tror, faktiskt. Jag har själv valt mitt yrke och 99 gånger av 100 så är det riktigt kul.. Men jag önskar att våra arbetstider och bemaningen kunde varit bättre.. Vi är 3 personal på 14 brukare på kvällen. Imorgon har jag bara APT, så jag är på jobbet mellan 13-16.. Måste tvätta och packa sedan för två dagars konferens på Jang.. Försöker köra lite mental träning och försöker övertyga mig själv att om jag bara är mig själv så kommer det gå skit bra, för vet att jag kan. Men just nu hälsar hjärnspökerna på.. Jag är nervös över att jag inte riktigt ska räcka till.. 

Nu har jag även stått i 6 månader i kö för en ny lägenhet, så nu borde jag få en lägenhet snart.. Helt sjukt att jag ska behöva vänta så länge för att få en lägenhet i denna lilla håla. I denna lägenhet har jag varit med om mycket, så jag behöver en nystart..Ska byta ut allt när jag flyttar, vill ha så lite som möjligt kvar härifrån.. Inga påminnelser om något. Nytt.. Jag vill äta på ett riktigt köksbord och jag vill laga mat igen. Jag saknar att dela en måltid med någon som inte är min lilebror eller mina arbetskamrater. Jag saknar att vakna upp med någon.. Saknar att ligga nära någon och mysprata hela natten. Jag saknar att ligga i en famn och bara känna mig trygg och älskad.. Jag saknar att vara kär..  

Funderar på att börja plugga till hösten, funderar nämligen på Kost- och hälsocoachutbildningen. Den utbildningen är på Distans med några få träffar under två terminer, Studietakten är även 50% så om jag går ner i tid så borde jag hinna med utbildningen.. 

Nu tror jag nog att jag somnar snart, så god natt och sov gott.