I can't find the words to say what I mean.

Jag kan inte somna, det snurrar så mycket tankar i mitt lilla huvud.. Egentligen är jag nog inte så förvirrad som jag tror, utan jag måste sluta överanalysera allt. Men jag är verkligen expert att bryta ner saker och få mig själv förvirrad.. Det är ingen vidare egenskap att inneha.. Fast jag är nog mest rädd, eller nej jag är nog livrädd. Det är nog det.. Jag tror i alla fall det. Jag velar här på samma sätt som jag velar i tankarna.. Det blir inget konkret. Jag behöver gymmet, jag behöver en total fysisk utmattning. Tömma mig själv på energi.. Det är som saker byggs upp och jag behöver en ventilation. Jag borde nog köpa en boxningssäck eller springa tills jag spyr.

Det har varit en bra dag annars, kommer nog aldrig kunna titta på ett nattlinne igen utan att tänka på nattlinne, ögonbindel och choklad.. Vi har verkligen roligt på mitt jobb.. Det är dom små sakerna som får mig att bli glad, att komma på jobbet och vara saknad, av brukarna. Det är mysigt. Man måste uppskatta dom små sakerna, lika mycket som dom stora.. Det är viktigt för mig, att aldrig glömma bort att jag för några år sedan inte hade något.. Att inte ta saker för givet, att vara nöjd oavsett vad man har. Det är lätt att glömma bort det i all denna hets om att man ska prestera och vara bäst.. 

Jag fick veta att jag ligger tvåa på en lägenhet idag, försöker att inte hoppas så mycket. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte vill ha den. Vill nog ha den mer än något annat. Jag saknar att ha ett hem, ett ställe där jag trivs att vara.. Min lägenhet är bara ett ställe där jag bor på, det är inget hem.. Det har inte varit det på länge.. 

Jag måste nog försöka sova nu. God natt allihopa.