Fredagskväll.

Försökt att fixa ordning schemat men det blir fasiken inte bra hur man än gör, tycker det blir att man är där jämt. Har iaf lagt en 3-dagars ledighet, men om jag får behålla den är väl en annan sak.
Jag borde börja packa, men jag orkar inte kliva ur sängen. haha. Imorgon jobbar jag 12-21:15 och söndag en delad tur.. Då ska mitt hjärta åka till mamma, hon ska vara där.. Kommer bli så tomt att komma hem på söndagskväll efter jobbet och ingen pälsboll som möter en i dörren.. Har inte sovit helt själv sedan natten innan vi åkte till Grekland.. Men ser verkligen fram emot Kommunals förmöte och LO-s ungomdomsforum. Det bli oerhört spännande och intressant vecka.. 

Nu ska jag äta choklad och nätshopppa lite.. En bra kombo när man egentligen vill göra något annat än att jobba.. Jag vet en hel del andra roliga saker..