Indestructible

Gud vad svårt det ska vara att få ner tankarna här idag då, allt låter så konstigt.. I mitt huvud låter allt så himla bra, men här låter det mest töntigt..

På sista tiden har min kropp förvånat mig, först två små magrutor och nu har det verkligen hänt hur mycket som helst på axlarna och armarna.. Det enda jag gjort är att äta bättre och mer.. Jag har även försökt sluta räkna kalorier.. Utan jag kör både kolhydrater, fett och protein.. Det konstiga som hände när jag började äta såhär är att jag först gick ner 2 kg snabbt sedan nu börjar jag gå upp sakta igen.. Att äta såhär är nog bra både för träningen och sjukdomen. Så det blir en win-win!  Jag kompliterar även med en gainer minst en gång om dagen, vilket blir en Whey-80 med chokladsmak! :) 

Förut var jag rädd för att äta, för att jag inte ville gå upp i vikt. Men jag vet inte, för några veckor bestämde jag mig att det fick vara nog.. Jag kan inte äta en ibland två gånger och tro att min kropp ska bygga muskler och må bra. Jag är redan orolig för hur min kropp kan ha skadas av all svält vid ätstörningen.. Jag försöker hålla borta hjärnspökerna så gott det går, just nu går det ändå enkelt eftersom jag är vad man kallar "symtomfri" men till hösten när depressionerna kommer tillbaka så kanske det har blivit rutin av det hela att jag inte återgår till mina gamla mönster.. 

 
 
Annars så har jag idag varit med mormor och morfar till Sundsvall, tog en runda på birsta sedan åkte vi till systeryster där vi fikade och åt middag! :)