Allt och inget.

Altså, jag glömmer ofta bort att jag faktiskt har en blogg också.. Haha. Men jag har aldrig tid och när jag har tid har jag aldrig något intressant att skriva.. 

Dagar rullar på, med jobb och annat som ska göras.. Det är rätt tufft nu ändå, trots att ingenting har med sjukdomen att göra.. Bara det gör det lättare..  Så träningen har kommit i andra hand.. Orken har inte riktigt funnit där.. Men sedan har jag varit sjuk nu också, så imorgon är det första passet tillbaka.. Hade tänkt ta en långpromenad ikväll men regnet öser tyvärr ner!  Det är så skönt att sommaren är här snart så man får börja på schema nån gång!.. Livet blir betydligt mycket enklare när man faktiskt vet hur och när man jobbar.. 

Hade hoppas på få ett läkarbesök snart, eftersom jag gärna skulle vilja pröva någon annan medicin när jag ska sova.. Helst någon direktvärkande, men även ingen dåsighet.. Lär ju knappast finnas någon sådan men hoppas kan jag ju.. Jag blir ju så trött på att jag aldrig vaknar när jobbet ringer på morgonen. Har provat byta signal på telefonen så vi får se ifall det blir bättre.. Dom blir ju trött på mig och jag förlorar pengar.. Alltså, ingen vidare bra kombination.. Vilket som så skulle vi haft ett möte innan sommaren, men jag lär ju inte vara högt priotriterad eftersom det finns personer som är sjukare än mig så.. 

Jajaja. Nu ska jag äta kvällis innan jag ska sova.. God natt! :)
 
Ursäkta röran.. Haha. 
 
Wohohohoh, dom syns inte mycket men dom finns tammefan där! :D  Om ni ändå inte ser dom så talar jag om mina första små små små magrutor högst där uppe! ;)
 
Även där bak börjar träningen göra nytta..