Tuesday

Den här dagen har verkligen susat förbi, jobbade 7-12 sedan drog jag och tränade.. :) Nu på kvällen ringde mormor och frågade ifall jag var hemma eftersom dom tänkte komma förbi och bjuda på tårta! :) Dom for för en stund sedan och jag har bäddat ner mig redan.. Jobbar hela dagen imorgon plus är jag riktigt trött idag.. Skönt att få sova lite extra.. Visade massa filmer från Kalymnos för mormor och morfar..Haha, mormor tyckte jag kunde ta med mig en palm hem till henne.. Fast jag har en ide hur jag ska få den drömmen att slå in! ;) 

Pappa ringde från Spanien idag, hans svägerska har en lägenhet där så dom är där och har semester nu.. Åh, jag vill också! Eller om 9 dagar ska vi snart ta bussen till Arlanda så! :D
Jag börjar känna mig rätt sliten så denna resa kunde inte komma bättre.. Jag behöver vila.. Jag måste känna mig lite besegrad.. Hösten och vinterns tunga depressioner har tagit ut sin rätt.. Dessutom jobbade jag väldigt mycket då.. Snaaaaart är jag i värmen och dricker iskallt vin i solen.. Är ju egentligen inget toppenväder för att vara lågsäsong.. Men som det ser ut nu kommer det vara runt 20 grader och sol.. Förhoppningsvis kommer jag vara lite brun när jag kommer hem! :)

Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova.. 
God natt! :)