That's the way it is.

Nyss bäddat ner mig själv i sängen, så nu ligger jag och slösurfar innan jag ska sova.. Smällde i mig en mozzarella pizza och fick så mycket energi att jag till och med orkade att träna.. Blev en grymt benpass, körde pyramiden i benpressen.. Där jag la mig lättare och körde högre.. Kom upp till 92 kg innan jag fick ont i knäet.. Klarade iaf av en 5 reps..Men målet är att jag om en månad ska ta min dubbla kroppsvikt. Alltså 112 kg. Annars var jag helt svettig och färdig när jag lämnade gymmet.. Skönt att jag försöker ta tillfället i akt när jag har lite ork över! :)

Ligger och funderar på hur jag ska få ordning på den dära rakarns kosten, känner mig riktigt omotiverad att stå i mitt mini kök och laga mat, så blir mest skräpmat eller inget alls.. Jag vet att jag är sjukt dålig på att äta och jag vet vad det gör med min kropp.. Jag vet att jag förstör min kropp, men jag är nästan aldrig hungrig.. Och när jag äter får jag ingen mättnadskänsla. Så krävs väldig diciplin från min sida att inte överäta.. Mina mediciner tar bort min mättnadskänsla. Var oerhört länge sedan jag kände mig mätt.. Nästan så jag saknar det faktiskt.. Jag skulle behöva ett färdigt matschema och ett bra kök.. Tänk vilka framsteg jag skulle ta på gymmet.. Det är kosten som gör så jag står stilla, eftersom mina prestationer på gymmet är så varierande att jag inte tar mig frammåt.. Vilket är frusterande.. Det är ett under att jag har fått så mycket muskler som jag har ändå..  Jaja, det löser sig så småningom..
 
Don't ask my why i have my sunglasses in bed, old picture anyway.


En till Cambild där jag tog bilden med foten.. Haha.. Jag älskar nog mina armar mest av allt på kroppen!!! ;)