Jobbhelg.

Sitter med hörlurarna och lyssnar på musik, försöker varva ner så jag kan somna snabbare.. Har jobbat större delen av dagen och börjar sju imorgon så vill gärna somna snart.. Man stressar nog upp sig med, dessutom har det varit en minst sagt rörig kväll.. Sedan känner jag mig inte på topp, den här tomhetskänslan finns där.. Känner mig nästan deprimerad i vissa stunder.. Det är nog bara pms, får jag hoppas på.. 

Var iaf och tog prover häromdagen, det var en hel del som skulle kollas upp denna gång eftersom jag ska träffa läkaren nästa vecka.. Ska bli spännande och se vad hon har att säga denna gång..  Men jag ska sätta ut quetiapin, har även googlat om den och enligt personer som haft den har haft dåligt minne (precis som mig) och när dom sätter ut den har det blivit bättre.. Så hoppas det finns någon annan bara..

Nu ska jag äta rostade mackor och se ett avsnitt av Bones och hoppas att jag somnar snart.. 
God natt!