God natt.

Heeej.eller vad töntigt det lät.. Ja idag har jag jobbat 7-13 och jag hade stegräknaren på och idag gick jag sammanlagt 5,54 km under mitt pass..  Sammanlagt har jag gått 10,28 km idag.. Nå mer vill jag nog inte gå idag.. Idag körde jag även ett mag och axelpass på gymmet..

En tjej jag jobbar med är också väldigt intresserad av träning, eller hon är typ PT så.. Haha. Men iaf, idag pratade vi om vikten att träna hela kroppen.. Hur otroligt viktigt det är för att få stabilitet och för hållningen.. Tack vare att jag tränat lite mage ( jag avskyr det verkligen) så har jag fått galet mycket svank.. Eftersom bålen inte är tillräckligt stark.. Men jag har lagt in 2 lätta extra pass av magträning.. Så förhoppningsvis rättar det tills sig snart! :) Jag tycker personligen verkligen mina muskler har kommit tillbaka mycket denna vecka.. Speciellt eftersom jag knappt har tränat på sex månader.. I morgon blir mitt sista träningspass för veckan, har även kört igenom kroppen då med..
Eftersom jag jobbar på lördag och sedan åker jag till Sundsvall.. Ska köra mitt benpass i Sundsvall på måndag, kanske lyckas övertala syrran att köra någon lättare övning! ;) Dom har ett gym i området där dom bor som ingår i hyran.. Asnice! Jag ska vara barnvakt åt pojkarna på söndag, så ska jag först in på stan och leta vattenfärg.. Då menar jag en vattenfärg som inte bara är en liten klick, tänkte att Elias ska få vara med och då behövs det lite större färgplattor typ.. 
 
Nu tänkte jag ta mina tabletter och sedan försöka sova.. Hoppas jag somnar i tid ikväll.. Börjar sju imorgon!!
God natt..

Haha, bjur på denna gamla bild.. bara för den är rolig! :P 
 <p>Denna kan jag gott bju på ;)</p>