Ingen rubrik.

Fick lite energi över såhär på kvällskvisten så var och gjorde ett benpass med fokus på rumpa. Jag fattar inte varför inte är på gymmet mer.. Jag älskar att träna och jag mår så bra av det.. Iaf har mitt humör sugit hela dagen, finns en hel del förklaringar det till.. Men kan inte nämna dom här.. 

Jag ringde återigen till psyk idag och han sa att jag skulle komma dit och hämta några kapslar för att prova dom i stället.. För det var tydligen mycket bättre.. Jag var så besviken, för jag känner själv att det inte funkar.. Jag blir så trött på att dom inte lyssnar för jag känner mig själv och min kropp bättre än dom, så när jag la på luren rann tårana bara, men försökte hålla ihop mig eftersom jag fortfarande var på jobbet.. Gick dit efter jobbet och hämtade några tabletter i en lite papperspåse..
När jag ett tag senare stod i kassan på Willys med papperspåsen i bakfickan, kändes det så konstigt eftersom för en stund sedan hämtade jag tabletter på psyk och nu stod jag i kassan som en vanlig människa.. Jag  vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan.. Det kändes bara surrealistiskt.

.