All about us.

Livet rullar på, allt känns faktiskt helt okej.. Träningen flyter på så bra nu också, kommit tillbaka till rutinerna.. Jag hade faktiskt tänkt att vara med i Luciaformen, där man får kostschema och träningsupplägg för 12 veckor och ja, det är som sagt en tävling så man tävlar ju om vem som förändras mest.. Men det här är precis vad jag behöver, vintern närmar sig med stormsteg och jag behöver något som håller mig peppad.. Sedan är det en bra tävling mot sig själv, en riktig utmaning för att se vad man klarar av... Och jag avskyr att förlora! ;)

Idag nuddade jag nästan 3-siffrigt i benpressen, nästa benpass så sitter den där.. Jag avskyr att träna ben, så jäkla tråkigt.. Jag är för stel i ryggen för knäböjen, så jag blir förbannad varenda gång jag tränar ben..  Därför har benen kommit lite skyundan.. Men nu när överkroppen börjar se riktigt bra ut så måste jag byta fokus! Ska boka en tid på ryggakuten och se om dom kan hjälpa mig med ryggen..

Ca 3 månader mellan bilderna, jag vägde lite mindre på den första med..


En bild från förra veckans bicepspass, rätt bra pump i bicepsen!