Tacksamhet.

Häromdagen läste jag på Mattias Hargins blogg och Matilda hade ofta skrivit i en bok där hon skrev några saker för att vara tacksamöver. Vilket smart ide tänkte jag genast, då lär jag mig själv att uppskatta det bra saker jag har i livet. Det är sådana saker vi måste vara tacksamma över. jag ska köpa en liten bok jag ska skriva i varje kväll, men idag tänkte jag berätta mina saker.
  • Idag är jag tacksam att jag har en sådan fin bästa vän
  • Idag är jag tacksam att min chef är så fanstsikt förstående och hjälper mig igenom kaoset.
  • Idag är jag tacksam för mina fina pärlörhängen jag fick att Jörgen
Sedan jag gick ner i tid så blev mitt liv lite lätt kaos, eftersom jag vill att alla ska älska mig.. Vilket jag vet inte funkar, så har det varit en känslomässig jobbig tid. Det är varit riktigt svårt, många gånger jag ringt och gråtit.. 
Ikväll när jag pratade om det,började tårarna rinna. Jag är totalt jäkla utmattad ibland, överväldigad.. Speciellt överväldigad att det finns männuskor som finns där för mig. Men bara på två veckor känner jag redan av att min ångest, stress och panik blivit bättre.. Mitt minne är äntligen bättre igen! :)