Wednesday.

Att man kan bli så trött av att sitta skriva lite, helt sjukt. Mitt huvud känns avdomnat.. Ändå har jag inte suttit lika mycket idag som igår.. Mormor och morfar har varit här en sväng och innan det blev jag ju tvungen att städa upp lite.. Men första uppgiften. fattar ni. det har tagit mig 1½ dag på en studieenhet. Det är iofs 30-35 uppgifter i en studieenhet och en levnadsberättelse som jag skulle hitta på. Fick ett bra betyg på den med, så har ju lagt ner mycket tid på detta.. Vill ju inte bara stressa mig igenom detta utan göra det bra med. Jobbigt, men värt det! Men jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt denna vecka, det är redan onsdag.. Veckan har bara sprungit iväg. Hoppas att jag är klar med den den här studieenheten imorgon så har jag gjort klart en kurs. Bara 2 kvar. HE-HE

Annars var jag och tog litiumprover imorse, kvinnan som tog mitt prov bara frågade om mitt personnummer och sedan försvann.. Jag stod kvar som ett fån och undrade mest om jag kunde gå.. De verkar vara stressade nere på labb.