I'm gonna try and I'm not gonna stop.

Trots att jag jobbade en delad tur så har den här dagen varit så jäkla bra.. Min chef fixade så jag fick ett vikariat på kaptenen i stället.. I vår blir jag även fast anställd! Pricket över i:et hade varit om jag fått en ny lägenhet nu..
Jag var så ledsen igår när jag gick hem från jobbet, för det kändes så hemskt att behöva lämna allihopa på Kaptenen.. Bättre arbetskamrater finns inte, eller de är mina vänner mer än arbetskamrater. Men nu har jag ju som sagt sådan tur att jag får vara kvar.. Från och med nästa period byter jag över till månadslön.. Jag kan inte riktigt smälta det.. Jag har haft tur, riktigt bra med tur och få stanna kvar där jag vill vara. Och just nu är min chef världens bästa!

Annars mår jag bättre igen, har fortfarande ångest till och från hela dagarna.. Men jag måste nu ringa och höra vart jag ska vända mig. För jag blev inte deprimerad för att jag hade ett skov, utan för jag skulle ha mens.. Psyk har ju egentligen inget med det och göra, så blir nog Gyn men samtidigt så måste den platsa bland mina andra mediciner.. Jaja.. ringer min läkare så får jag se vad dom säger... 

Helgen i Sundsvall var bra med, så jäkla underbara pojkarna är.. Min syster är min stora förebild.. Hon fyller år imorgon med. Så stort grattis till den bästa syster man kan ha.. <3  


Bästaste John som är sjukt duktig på pussel, klarade 60 bitar helt själv.
 
Hittade ingen nyare bild på min syster, men det gör iofs inte så mycket för hon är så himla vacker på den här bilden.. Som är tagen bara en timme hon skulle gifta sig..