Torsdag

Tänkte att jag kanske ska skriva ett inlägg som jag faktiskt kommer att komma ihåg imorgon.. Jag har oftast skrivit när jag tagit kvällsmedicinen, vilket ger mig minnesluckor och jag vaknar oftast upp och har inget minne av att jag skrivit här.. Det är ungefär som att vara full. Så om mina inlägg är osammanhängande och inte riktigt har en röd tråd har jag antagligen skrivit dom alldeles försent! haha! :P

Annars går dagarna ihop med varandra och jag har inget större minne av dom heller.. Det känns som en dimma när jag försöker minnas något från början av veckan.. Egentligen har jag inte särskilt mycket att skriva om. Det händer just nu inget speciellt mer än jobba.. Var förästen och tränade igår kväll, var så rastlös så jag blev tvungen.. Men var jäkligt skönt efteråt och jag slockande snabbt efter det..
Även om mitt jobb är ganska utmattande fysiskt så behöver jag ändå den där träningen för att ta ur sista energin så jag kan somna lättare..

Aja, nu ska jag sova.. Hörshej!