Fade into darkness

Jag har egentligen väldigt sällan lust att skriva nu för tiden, oftast hittar jag ingenting kul att skriva.. För livet rullar på som vanligt nu när det är vår och snart sommar. Att skriva den här årstiden gör att jag skrämmer upp mig inför den mörka hösten och vintern. Då depressionerna är tillbaka, det vrider till i magen av rädsla.. Ögonen tårars och jag vill bara förneka att det kommer bli dåligt igen.. Men jag vet det ju själv, det är ju vad den här sjukdomen går ut på.. Just nu är jag väldigt trött och disträ.. Jag sover väldigt mycket, mer än vanligt. Hitils mår jag inte dåligt så det är alltid något positivt.. 

När jag är uppvarvad så blir alla färger starkare, det verkligen lyser och det är som att jag ser ett träd för första gången.. Bilden nedan knäppte jag när jag var på väg till jobbet och ganska hypomanisk.. Men nu när jag tittar på den så lyser det inte som den gör under en hypomani så jag ljusade upp bilden till ett ungefär nedanför här för att ni ska förstår hur färger och ljus blir så stark.


Efter uppljusningen.