Vilken vecka!

Idag hittade jag faktiskt en helt perfekt klänningen, är sjukt kräsen och och känner mig aldrig bekväm i det.. Svårt att fånga på bild, men åh.. ja... Den är snygg! Ni får se fler bilder när jag använder den typ.. vid jul.. Japp, jag bär alltid svart.. oavsett vad jag ska på!


Haft en hetisk vecka med två sundsvalls resor och massa jobb.. Soffan är på plats efter många svordomar och skrubbsår! haha. Alex fick till och med komma och hjälpa mig.. Fick inte dit fotstöden och då visade sig att jag satt dom HELT FEL! ja.. tur Alex kom annars hade jag stått där i evigheter.. Köpte även en ny hylla i vid förra sundsvallsresan.. Visar när allt är klart här hemma.. Är död just idag, har feber och är jätte trött så ska snart sova jag.. Har även hunnit med två fika med Syrran m.familj. Pussat på John lite! :)

Just så här sover kissekatten just nu.. Dessutom ser det ut som hon ler! Haha, söt! :P