Mina förhoppningar

Det här året har verkligen varit både upp och ner.. Det har varit bra och varit väldigt dåligt.. Jag hade tex mina första 3 månader utan symtom av sjukdomen.. Det var helt jävla underbart.. Har aldrig mått så bra i mitt liv som jag gjorde då.. Jag träffade Emelie som har blivit en av mina närmsta vänner.. Jobbet har verkligen gått skit bra, jag känner mig verkligen på topp när det gäller jobbet.. I söndags fick jag världens största kram av en brukare och som sa att hon hade saknat mig när jag var ledig.. 

Men jag har en stor förhoppning att 2015 kommer bli ett ännu bättre år.. Jag hoppas att jag om ett år kan säga att jag är kär och bor i sundsvall.. Det är mina två drömmar just nu.. Just nu längtar jag efter någon att vakna upp med på morgonen..  Det har varit mitt val att vara ensam och jag ångrar det inte.. Jag behövde lära mig leva med min sjukdom innan jag börjar leva med någon annan.. Träningen ska jag satsa på igen, jag behöver den mer än jag någonsin kunnat tro.. 

Min nyårsafton spenderar jag hos Emelie och hennes familj, ska bli riktigt trevligt! :) 


En litet urval av bilder från året.

 
 
 
 
Blev även moster för andra gången den 26 augusti.. ♥
 
John och jag var på drakborgen!








Sandra och Amanda var uppe här i norrland på besök! Två helt fantastiska kvällar ena på kramm och andra på gladan! 









 








#1 - - Sandra:

åh det var så himla roligt att ses i somras :-) <3