There is power in a union

Vilken seg dag, tvättat och sedan åt jag middag med pappa och Alex en sväng. Det är innehållet av denna dag. Imorgon tänkte jag besöka gymmet. Bihålerna gör inte ont längre så jag är fit for fight! :) Eftersom det är torsdag är det bröst och triceps.. Eftersom jag varit sjuk och inte tränat på länge blir det låga vikter och fokus kommer ligga på tekniken och stabiliteten.. Det är betydligt viktigare än vad man tar i dom olika övningarna.. Dessutom har jag gått ner minst 3-4 kg under tiden jag varit sjuk. Så känner mig mest spinkig och mager.. Behöver känna lite pump i musklerna och träningsvärk. Prisa träningsvärken typ! hihi

Har aldrig sett en bild på mig när jag tagit kvällsmedicin, mina pupiller är utvidgade och jag ser hög ut.. Iaf ska jag och min LO tröja ta och krypa ner i sängen.. En lång dag väntar imorgon.. Nattinatt people.