Trött tröttare tröttast

Vilken vecka alltså, det har verkligen varit en vidrig vecka.. Och idag när jag trodde att allt nästan var över så började det om igen.. Men det är väl inte meningen att man ska tur här i livet.. Jag sover inte ens hemma inatt, orkar seriöst inte.. men saknar pälsbollen.. Blir tomt utan henne under täcket... Men just nu är jag bara glad att jag har min syster..  Hon är den starkaste person jag känner.. Min fina syster som alltid finns där, igenom allt! ♡ 

Annars ringde planeringen och frågade om jag ville jobba som förstärkning på Viktoriagården.. vilket jag självklart inte tackade nej till. Så jag har gjort två pass där redan, som tur är var alla super trevliga så jag slappnade av ganska snabbt.. Idag (igår egentligen) var nog bäst, eftersom jag kände mig lite mer hemma..  Gick därifrån med massa beröm! Kändes kul att få veta det jag vet, att jag faktiskt är riktigt duktig på mitt jobb! ;)

Nedräkningen till Grekland fortsätter, bara 13 dagar tills jag få släppa alla problem som uppstått och njuta av värme och lunget.. 

Nu hoppas jag att morgondagen är lite ljusare och gladare.. God natt! :)