Dance our tears away.

Dagarna går segare än vanligt, vill bara att veckorna ska gå fort så jag äntligen får åka på semester.. Jag har faktiskt inte varit på semester sedan 2010.. Jag vet inte, jag har någon konstigt ide att jag kommer må bra under tiden jag är i grekland.. Det hade ändå varit 2 veckor.. Just nu befinner jag mig i något konstigt limbo.. Det har varit bra men sista dagarna har jag känt mig tröttare än vanligt, idag sov jag till och med 5 timmar på dagen..  Ökat sömnbehov brukar aldrig vara något positivt.

Tittar på lite utbilningar rörande hälsa, träning och kost.. Funderar på livsstilsrådgivare.. En utbildning på 8 veckor.. Dock kostar den typ 17,000 kr så jag måste som sagt spara ihop till den.. Som jag sagt tidigare så vill jag gärna bli PT.. Men dom utbilningarna kostar mellan 60-100 tusen kr.. Så jag börjar smått och jobbar mig uppåt..  Kanske läser på distans och blir hälsocoach..  Eftersom jag är timvikarie så kan jag läsa livsstilsrådgivare på deltid så kan jag samtidigt jobba..  Lägga upp mitt schema precis som jag vill.. Men börjar jag läsa på distans flyttar jag nog till Sundsvall ändå..

Vi får se vad framtiden utvisar..
Just nu vill jag helst vara i grekland, dricka vin, sola, skratta, bli full och dansa hela natten.. Åka moppe i bergen.Äta mat tills jag nästan spricker.. Dricka shotar.. Fira Emelies födelsedag.. Jag vill vara ung för en gångs skull.