Helgen.

Gud vad det har varit skönt att vara ledig i tre hela dagar.. Känner mig utvilad och taggad för jobb hela sommaren! :) Annars har min helg var härlig.. Efter mycket velande bestämde jag mig för att ändå gå ut på lördagen.. Drog till Jennifer på eftermiddag och grillade och hade förfest.. Vart kubbspel och brännboll! Mitt lag vann även! ;) Men vaknade upp igår att hela kroppen värkte.. Sedan att Emelie skjusade mig på cyklen från brunne till stan var nog en bidragande del i det hela! ;) Men jag hade ändå kul! :)

Lite bilder från helgen då!


The old gang, gud.. Alla hemmafester hos Elin.. Vilka minnen, triangeldrama och fylla! Haha. 
 


Alltså, åh.. Såg reprisen på prinsbröllopet igår.. Gud tårarna bara rann.. Så himla vackert.. Sedan Ida sjöstedts klänning som Sofia bar.. Helt fantastisk! Följer ju Ida på instagram och hennes klänningar är ju grymma!