God natt.

Herregud, jag kan inte riktigt fatta att veckan bara har börjat.. Det känns som jag redan har jobbat flera pass.. Så himla slut.. Har blivit liite för mycket på sistonde.. och att jobba 3 delade turer på fem dagar gör sin rätt.. Bara tänka positivit fyyyyyyra arbetspass till HELG!!

Igår var jag hos Alex och han pratade om krogen, där han berättar att en kvinna har gått fram till honom och be honom hälsa till mig.. Han fattar ju inte riktigt vem hon är och sedan uttrycker hon sig oerhört korkat.. Genom att lägga till min sjukdom i det hela..  Jag hoppas verkligen att du läser detta, för det var både respektlöst mot mig och Alex att ens behöva nämna mig sjukdom när du hälsar till mig.. Jag tror faktiskt att min lillebror både vet vem jag är och vad jag har för sjukdom.. Så jag anser inte att du behöver berätta det för honom när han är på krogen.. Dessutom använder du sjukdomar när du hälsar till folk? Det är i så fall väldigt udda gjort och väldigt respektlöst.. Något du borde tänka på tills nästa gång! :)