Tååååååg.

Skriver väl här lite för att fördriva tiden på tåget, 45 minuter kvar tills jag är i Sundsvall.. Det gick fort från Umeå-kramfors men nu är det rätt segt.. Tur wifi finns, undra vad man skulle gjort utan det.. Och spotify, det är en guda gåva! Haha. 

Min helg har varit riktigt bra.. Igår gick vi ut nykter men vi kom inte ens in på krogen så vi gick hem och kollade på film! :p 

Jag har känt mig ganska slut, men nu när jag var sjuk fick jag vila ganska mycket och jag är nog sämst på vila faktiskt..Är alldeles för rastlös för sådant.. Men ja det jag ville komma fram till var att jag saknar gymmet.. Den glädjen när man tar ett nytt PB, saknar till och med ilskan när det går skit dåligt.. Ja, jag saknar faktiskt att träna ben, trots att jag avskyr det.. Det är lite av en hatkärlek att träna ben för mig.. Jag måste ju träna benen, men min rygg funkar seriöst inte när jag kör knäböj.. Aja. Övning ger färdighet! ;)
Och jag har inte ens provat den nya PWO som jag köpte för evigheter sen.. Provade en ny från fittnessguru.. Spännande, hade jag nästan glömt bort! ;)

Jaja, vi hörs!