Måndag och jävligt nervös.

Idag är jag barnvakt åt Elias, medans resten är på sjukhuset. John ska opereras idag så fick nyss ett sms att han hade somnat och antagligen är på väg in på operation.. Så jag passar på att äta frukost och titta på Bones.. Elias har varit vaken större delen av natten och eftersom jag sover inne hos syrran innebär det att jag är vaken större delen av natten.. Känner mig rätt mör, så när Elias vaknar tänkte jag att vi tar en promenad.. Kanske vaknar till av lite frisk luft..




Jag är så jäkla nervös nu, vilket innebär att jag tittar till Elias så han andas flera gånger.. Blir nervös för minsta lilla nu.. Låter kanske löjligt, men i vintras när jag var på promenad med dom i vagnen så fick jag ingen kontakt med Elias och trodde han hade dött, men syrran hade glömt att varna mig att han sover väldigt hårt i vagnen så jag är mer rädd efter det..

Bjuder på denna bild då John älskar att ta Selfies! 😂😂