Konferens på Jang.

Vilka roliga dagar vi haft på Jang, framtiden är klarare nu än innan.. Våran första aktivitet med referensgruppen är Mötesplats för unga som vi kommer ha den 3-4 december.. Eftersom kommunal har tagit fram nya riktlinjer så kommer verksamheten för unga att ha en max ålder på 30.. Det är verkligen skit roligt att få vara med att starta upp detta arbete.. Gruppen jag tillhör, referenagruppen ligger på avdelningsnivå, så vi kommer även finnas som stöd för sektionerna.. Spännande saker..

Nästa vecka är det mitt vanliga jobb som gäller. Kliver på helgenjobb på torsdag och kliver av på söndag och måndag -fredag är jag i Stockholm på Runö.. Vilket innebär att jag kommer jobbar 9 dagar i sträck, kuuuul! Det ska bli ännu roligare på Runö för då kommer avdelningarna från hela sverige vara med.. Där kommer även kommunals högsta chef vara med! :)

Nu ligger jag i soffan och försöker sova, tittar på Bones.. Imorgon hänger jag med pojkarna och myser.. Nu ska jag däremot jag sova.. Varit en intensiv vecka och pojkarna lär nog förvänta av mig att jag är lekarsugen..

God natt och sov gott allihopa! ❤💕  

lånaden denna bild av Sandra!