Sunday funday

Idag känns allt så mycket bättre, att jag sov borta och fick distans gjorde mycket faktiskt.. Så nu är jag på topp igen.. Känner mig gladare än vad jag gjort på länge.. 

Imorgon är jag ledig som det verkar, men man vet aldrig.. Sedan jobbar jag tills på torsdag, på fredag åker jag äntligen till Sundsvall igen.. Först ska jag på birsta och köpa det som saknas inför resan, sedan åker jag till syrran! :) Det är ju äntligen dop för Elias, dom fick ju magsjuka dagarna innan så det blev inställt förra gången.. En hel helg med pojkarna.. Tror jag ska ta med mig John och åka på Drakborgen på söndag.. Haha, det är faktiskt lika kul för mig att vara där! :) 

Nu ska jag fortsätta läsa femti nyanser av mörker.. Jag älskar dom böckerna och har nog läst om 4-5 gånger nu.. Alex fixade så jag har dom i mobilen så nu kan jag läsa dom i telefon.. Super smidigt och eftersom syrrans katter pissade på bok två har jag bara 1 och 3 kvar i bokform.. Och eftersom jag så sjukt dåligt närminne så efter jag läst boken har jag glömt vad den innehåller.. Så varenda gång jag läser dom är det som första gången.. Haha! ;)