Ljusare tider!

Nu känns det verkligen att vi går mot ljusare tider.. Speciellt sjukdomsmässigt.. Jag mår allt bättre för varje dag som går.. Var nog åtminstone 2-3 veckor sedan jag sist mådde dåligt.. Det är skitabra! :)
Träningen går riktigt bra nu också, trots att jag varit borta ganska mycket eftersom jag haft två förkylningar efter varandra.. Men idag gjorde jag person bästa på nästan alla övningar i axlar och triceps.. Det är så jäkla skönt när allt bara klickar och det känns rätt.. Så kändes det idag faktiskt.. Då är det verkligen skit roligt att träna.. Har verkligen biffat på mig på sista tiden.. Nu förtiden måste jag gå upp i storlek på vissa tröjor eftersom jag har växt på axlarna och armarna och även runt latsen! :P

Annars har jag spenderat mycket tid i Sundsvall hos systeryster.. I helgen fick jag resväskan av pappa.. Om 23 dagar är vi på väg mot busshållsplatsen för att kliva på bussen mot arlanda.. om 24 dagar flyger vi till Kalymnos (grekland)... Så jäkla spänd och nervös. Men samtidigt längtar jag ihjäl mig.. En riktig välbehövlig och välförtjänt semester.. Idag ringde jag och fixade ett intyg så jag får ta med mig mina mediciner in till grekland.. Sol och värme.. amazing! :D

Mitt hår har blivit jäkligt långt nu.. Dessutom blev jag svarthårig igen! 
 
 
Kalymnos är en liten ö som ligger en båttur från Kos.. Detta är "huvudstaden" Pothia. 




 http://www.welovegreece.org/paphos/KalymnosClimbingFestival.jpg
 
 
Ungefär så här kommer det se ut när vi är där.. Eftersom Kalymnos firar påsk ordentligt.. Med fest och smälla dynamiter....


Här smäller dom dynamiter... Hittade denna text."Traditionally Easter is a much bigger festival than Christmas in Greece.  Theologically this makes sense in that the crucifixion and resurrection are more important than the birth of Christ.  Certainly Clean Friday, was big in Pothia on Kalymnos.  When I got back to town from the mountain the bars and restaurants along the harbour front had gradually filled to capacity as families came from church, dressed in their best for the occasion, and sat to eat at long tables, friends chatted over a frappé or a beer.  The roadside was packed with parked cars, motorbikes and scooters.  There was a distinct buzz between the bangs."
13Kalymnos015w9729jpg