Fina mail.

Jag blir alldeles rörd och chockad över hur många mail jag får.. Jag är ju egentligen ingen speciell men får ibland väldigt fina mail av människor som skriver att jag är en inspiration till att ta tag i träningen... Det är för mig helt fantastiskt.. Men samtidigt så kan jag inte riktigt förstå hur någon kan tycka att jag är en inspiration.. Jag gör ju bara det jag tycker är kul.. Jag har inte kommit så långt i träningen ändå.. Kosten sköter jag inte alltid till 100%..  Jag kör mitt egna race och bara har kul på vägen.. Att träna är så mycket mer än att se bra ut för min del.. Det hjälper mig att må bra psykiskt. 

Jag drömmer om en PT-utbildning i framtiden.. För att jag ska kunna hjälpa människor att må bra.. Träning behöver inte handla att ha en snygg kropp utan även om välmående.. Att bryta dåliga vanor...  Jag får göra det jag älskar både privat och på jobbet.. Hjälpa människor.. Det är mer än vad jag någonsin kunnat önska av mitt liv!

Ja här står jag och hoppas på att dom jäkla musklerna ska börja titta fram snart.. Liiiite syns dom allt.. haha! :P