Why do all good things come to an end?

Jag hade tänkt skriva ett über positivt inlägg tidigare ikväll, var nog tur att jag aldrig orkade skriva klart.. För nu är jag bitter.. Eller ja.. Avundsjuk, rättare sagt.. Ringde ju psyk idag, han jag pratade med tyckte jag skulle ge Theralen en chans till... Visst, skulle prova imorgon eftersom jag är ledig på torsdag.. MEN så upptäckte jag att jag inte alls hade en tablett kvar av mina gamla, som jag trodde... Så jag fick ta den jävla skit medicinen ändå..  och nu kommer jag inte sova ett jävla dugg.... och jag jobbar 7-16.. Jag har gått runt och letat i hopp om att jag ska hitta en liten karta någonstans här hemma, som en jäkla abstinenspundare.. Gråtit som ett litet barn.. Hatat världen har jag gjort, hatat att jag inte kan sova utan tabletter.. Hatar den här jävla bipolära sjukdom.. Jag kan inte ens beskriva i ord hur avundsjuk jag är på människor som kan sova.. HELT SJÄLV! Jag minns knappt ens hur det känns..  Finns en chans att jag somnar vid fyra tiden, småtimmarna brukar vara tunga att klara sig igenom.. Men chansen är riktigt stor att jag försover mig, så ber om ursäkt i förtid ifall jag skulle göra det. 

Ja, för att vara lite positiv så kommer jag åtminstone sova på theralen om 24 timmar.. Alltid något typ! ;)