Så.jäkla.trött.

Åh herregud, vad jag är trött.. Känns som jag somnar sittandes snart.. Var på det årliga läkarbesöket igår, helt bortkastade pengar.. Men kom därifrån med ett nytt recept, ska byta ut Quetiapin som jag nämnde tidigare.. Nu blev det Therlen och det jag inte visste var att jag skulle ha tagit den 1-2 timmar innan jag gick och la mig.. Så vid tolv inatt fick jag panik och tog en tablett av min gamla och nockade mig själv helt enkelt..  Imorse var jag så dåsig att jag vinglade eftervägen.. Hahahahah, stackars gubbe jag mötte imorse.. Han måste trott jag var full! ;)
Dåsigheten har suttit i sig hela dagen så jag hoppas att de ger med sig ganska fort.. Annars får jag ringa och byta.. För jag orkar inte försöka sitta tänka ut varje dag ungefär när jag ska lägga mig för att kunna ta tabletterna. Jag vet att jag alltid kommer vara dåsig på morgonen, resten av mitt liv.. Men ja.. Det vore skönt att faktiskt vakna pigg för en gång skull. Men men.

Däremot blir det en ordentligt tidig kväll, även fast jag är ledig i morgon.. Sovit dålig sista nätterna och känner mig bara borta av dåsigheten..

Roande mig med att tita på svensson svensson inatt! Haha..