One last chance

Kanske ska försöka skaka lite liv i bloggen, vi får se hur länge jag kommer ihåg att skriva här! Haha.
Idag var jag till frissan, klippte bara av topparna och fixade luggen lite grann.. Sedan så lockade hon håret på mig med plattången, så galet fina lockar det blir! Det måste jag lära mig.. Tror dock jag måste byta plattång först.. 
Velade länge ifall jag skulle klippa av det långa håret, men tillslut så lät jag bli.. Får växa ett tag till..

Annars så fick jag hem en kallelse till den centrala gruppen, 2-3 september ska jag till Stockholm igen.. Ska bli så spännande.. Den regionala gruppen borde vara klar snart så vi kan börja köra igång ungdomsforumet vi ska planera och ha i höst/vinter.. Dessutom ska jag gå några fackliga utbildningar! Så taggad! :D


Var till Sundsvall i helgen och hängde med pojkarna.. Älskade barn <3