Perfekta lägenheten.

Sitter och tittar på mitthem och önskar jag bara kunde flytta nu.. Egentligen kan jag det, men jag vet inte.. Hösten känns som en bra grej.. Har inte lust att få ett heltidsjobb nu och sedan behöva ta ledigt för att åka till Grekland.. Samtidigt kommer jag sakna flexibiliteten av att vara vikarie.. Fast just idag vill jag nog bara bort. Hittat den perfekta lägenheten, en etta på 58 kvardatmeter med kök, sovalkov, badkar och inglasad balkong.. Allt jag önskar.. (Jag har inte mycket krav efter bott i denna lägenhet i 2½ år.) Ligger i nedre haga.. Helst vill jag bo i haga.. Men nedre får i så fall duga..  Jag måste ta körkortet först, eftersom dom flesta jobb som ligger ute är i hemtjänsten.. 

Jag har någon konstig känsla i kroppen på kvällarna, ungefär som att jag längtar efter något hela tiden.. Vilket gör det svårt att komma till ro och kunna ligga still.. Jag har nu 3 tabletter för att somna, brukar bara vara när jag är nervös eller så jag brukar ta så många.. Brukar ibland kuna bara ta 1 tablett..  Funderar om jag har blivit för van dom och kanske behöver byta ut dom ett tag.. Nej i morgon går jag in i min Sundsvallsbubbla ett par dagar, efter det kommer jag vara som en ny människa igen! 

Igår funkade muskulär avslappning, får prova det igen och se ifall jag somnar.. God natt.