Gotta die to come alive

Små saker jag oftast märker är, att jag skakar på benen, rör mig konstant. Svårt att sitta still (ännu värre än vanligt)... Ja.. man kan kort och gott säga att jag har energin från en hypomani.. Men allt annat känns segt.. Jag blir lätt uppvarvad när det händer något, svårt att sova.. Speciellt när det är något kul som händer dagen innan. När jag var mindre kunde jag aldrig sova dagen före julafton.. Ungefär så är det fortfarande.. Undra hur många timmar jag lär sova veckan innan grekland? Känns som att jag behöver semester från semestern när jag kommer hem.. Dessutom vår, vilket kommer ge mig riktiga uppvarningar.. Inte sådana som jag haft nu på sistone.. Min hjärna kommer gå på högvarv.. Under 3 veckor.. Lite nervös är jag.. Flyget hem lär vara jobbigt.. Bara vilja ha hörlurarna i öronen och försvinna från världen.

Just nu vet jag inte ens vad som gör det, dieten kanske.. Spännande att se resultat. Som inte kommer komma i morgon direkt. Det är svårt att hindra det när jag är redna på väg.. Jag åker till sundsvall på lördag, kanske kan ge mig lite avslappning och ro nog att varva ner.. Klarar inte av att se en serie utan att spola bort det som är tråkigt.. Hehe. Typiskt mig.. Kan knappt skriva detta inlägg utan att det kilar i kroppen..  

Sova borde jag också göra, börjar sju i morgon.. Har tagit tre tabletter och det händer inget.. Antagligen för jag inte kan sitta still. Jag har trots allt gått ca 1 mil idag, plus gjort ett gympass.. 

Inte tränat på 6 månader och denna muskel hade jag inte synlig förut.. Jag väger iofs 5 kg mindre än då.. Kan vara det med.. hehehe Syns inte mycket.. Men den finns där.. Dieten och stenhård träning lär nog locka fram den ännu mer. Betalade även fakturarn för sportsgym idag.. Nice..