I don't really care if nobody else believes, 'Cause I've still got a lot of fight left in me

Jag är så trött att jag inte ens kan somna, bra va? :)  Det enda jag tänkt på sista timmarna nu idag är hur jäkla skönt det vore att ligga på en folktom strand och läsa en bra bok.. Mitt drömresmål är nog Hawaii faktiskt.. Surfa på vågorna, äta en massa frukter.. Läsa en bok till.. Ja drömma kan man, för dyrt var det att åka dit.. En vecka på Maui med frukost skulle gå på 27 tusen för en(!!) person.  Jaja, får nöja med mig ett 7-13 pass sedan har jag gjort min långhelg.. 

Annars känner jag själv att jag inte vill behålla Theralen, för det tar så långt tid för mig att somna trots maxdosen.. Så jag har snittat 4-5 timmar sömn per natt, vilket min kropp absolut inte är van med och det förstör mitt humör mycket.. Vilket är lite synd för det var faktiskt skönt att vara lätt väckt.. Nästa medicin på tur att prova är antingen Propavan eller Lergigan.. Har snart ett A4 med mediciner jag ätit, haha! ;)


Har inga nya bilder så bjuder på några av mina favoritlåtar just nu!