Workout.

Woha, vilket grymt pass jag gjorde tidigare.. Hade egentligen ingen lust alls och tog mig nästa två timmar innan jag orkade till gymmet.. Men när jag väl var där kändes det riktigt bra och gjorde både ett PB i Bicepscurl och Latsdrag!  När jag gick därifrån kändes min motivation på topp! :)

Längtar tills jag får hem gainern, köpte mig en sådan utöver protienpulvret. För när jag är clean,(alltså nyttigt) så kommer jag inte riktigt upp dit jag vill.. I en drink är det drygt 382 kalorier, så det blir lite extra kalorier för mig per dag.. Jag tänkte försöka komma upp till ett lätt överskott för att kunna bygga muskelmassa.. För mig handlar träning inte om att se snygg ut på beachen, utan välmående och bygga muskler.. Jag ska tävla i bikinifitness. Spelar ingen roll om ingen annan tror på mig.. För jag tror på att jag klarar av att komma dit..  Det är ändå det viktigaste, att man tror på sig själv.. Däremot sätter jag ingen tidpress på mig själv, för min motivation går upp och ner.. Jag får ofta höra hur fult det är med så mycket muskler, men vet ni vad? Det är otroligt stor skillnad mellan Off-season och tävlingsform! Förövrigt ska jag prova ett riktigt kostschema snart, ska bli spännande! :D

Detta är min inspiration för bikini fitness, hon heter Lotten danemo.. Hennes blogg kan ni läsa här annars har ni henne på instagram här..



Min egna 5 veckors progress på ryggen, går sakta men säkert frammåt!

 

 
 
 
#1 - - Anonym:

Jag tror också på dig Fenee Lind Sahlin 👍😊