Härliga tisdag.

Även om jag vaknade i morse med världens mensvärk och inga värktabletter hemma. (Tack Alex!) så är det en bra dag.. Eller jag försöker välja att det är en bra dag.. För jag ska snart till jobbet och göra ett 13-21 pass.. Jag kan inte låta mitt dåliga humör skina igenom så som det gjorde igår.. Men jag vet själv när jag kommer igång med det negativa och försöker skämta bort det och sedan ändrar jag mig.. Så idag ska jobbet få det bästa av mig..

Jag måste även lära mig att säga nej, för nu blir det 7 pass och sju dagar på raken jag jobbar.. Men samtidigt jag älskar att jobba.. Denna dag måste bara bli bra.. Dessutom så såg jag vad jag skulle få i lön, vilket gjort mitt humör ännu bättre.. Det bara känns bra idag! :) 

Sedan att jag är väldigt disträ är på grund att jag funderar på så mycket saker just nu.. Önskar jag bara kunde skriva ett låst inlägg så jag får ut skiten.. men jag får väl bara gå fundera på det lite mer, eller ringa syrran.. ja. det ska jag göra imorgon..

Nu borsta tänderna sedan dra till jobbet och dricka kaffe innan jag börjar! :)
Hoppas ni får en toppen dag!